Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном можна отримати в Центрах обслуговування платників

Статті

16 марта 2017

Ліцензії на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном можна отримати в Центрах обслуговування платників

Головне управління ДФС у Харківській області інформує, що наказом Державної фіскальної служби України від 28.02.2017 №150 (далі – Наказ №150) внесено зміни до наказу ДФС від 24.10.2014 №213 (далі – Наказ №213), яким затверджені Рекомендацій щодо організації роботи головних управлінь ДФС України із приймання документів та видачі ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами (далі – Рекомендації). Відповідно до оновлених Рекомендацій ліцензія видається на підставі заяви та документів, перелік яких визначено Законом України від 19 грудня 1995 року N 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», поданих суб’єктом господарської діяльності (особисто або через представника, або надіслані рекомендованими листами) до Головного управління або до Центру обслуговування платників (далі ЦОП) за місцем провадження суб’єктом господарювання торговельної діяльності (п.2.1. Наказу № 213). Тобто платникам податків, які здійснюють господарську діяльність у сфері роздрібної торгівлі алкогольними напоями для подачі заяв на оформлення ліцензій на право роздрібної торгівлі, подовження термінів діючих ліцензій та  переоформлення ліцензій — необхідно звертатися до  канцелярії Головного управління ДФС у Харківській області (м.Харків, вул..Пушкінська, 46) або до ЦОП (центрів обслуговування платників) Державних податкових інспекцій ГУ ДФС у Харківській області за місцем розташування торгівельних  об’єктів. Крім того, уточнено, що у заявах про видачу ліцензій додатково зазначаються (п.2.2 розділу 2 Рекомендацій):

  • адреса місця торгівлі;
  • перелік реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО) (книг обліку розрахункових операцій (далі – КОРО)), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них (модель, модифікація, заводський номер,  виробник,  дата виготовлення)
  • реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах ДФС.

Розгляд заяви про видачу ліцензії здійснює структурний підрозділ головного управління ДФС у такому порядку (п.3.2 розділу 3 Рекомендацій): — перевіряє відповідність поданих документів законодавству України; — здійснює перевірку фактичного надходження коштів за видачу ліцензії (дубліката) до бюджету; — перевіряє відповідність поданих у заяві даних щодо РРО даним Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій; — здійснює обстеження наявності місця торгівлі в новоствореного суб’єкта господарювання або новоствореного місця торгівлі, зазначеного у заяві (за наявності ризиків відсутності місця торгівлі); — приймає рішення про видачу ліцензії (дубліката) або готує вмотивоване рішення про відмову у видачі ліцензії; — проводить видачу ліцензії або дубліката; — вносить відповідні дані до ліцензійного реєстру та направляє відомості до Єдиного ліцензійного реєстру. Рішення про відмову у видачі ліцензії приймається у порядку, визначеному чинним законодавством, у разі (п.3.3 розділу 3 Рекомендацій): — недостовірності даних у поданих заявником документах; — невнесення плати за ліцензію; — невідповідності розміру плати за ліцензію виду господарської діяльності, на провадження якого заявник подав документи; — невідповідності поданих документів умовам провадження діяльності, що ліцензується. Ліцензія або рішення про відмову у її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів від дня одержання документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови. Необхідно пам’ятати, що ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами видаються заявникові при пред’явленні ним документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб), або уповноваженому на те представнику заявника за довіреністю. Платники податків можуть отримати оформлені, переоформлені та з подовженням дії ліцензії, як в ЦОП (центр обслуговування платників) Державних податкових інспекцій ГУ ДФС у Харківській області за місцем розташування торгівельних  об’єктів так і в управлінні  контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Харківській області (м.Харків, вул.Петра Болбочана,25).      

  • Другие Статті

    Регіональний форум «Економічне відновлення та розвиток Харківської області в умовах війни» – план подальших дій

    Статті

    11 апреля 2024

    Регіональний форум «Економічне відновлення та розвиток Харківської області в умовах війни» – план подальших дій

    «Історії успіху. Новий відлік» — історія цілеспрямованності

    Статті

    21 марта 2024

    «Історії успіху. Новий відлік» — історія цілеспрямованності

    Запрошуємо на головну економічну подію року!

    Статті

    18 марта 2024

    Запрошуємо на головну економічну подію року!

    Последние записи блога

    Регіональний форум «Економічне відновлення та розвиток Харківської області в умовах війни» – план подальших дій

    Новини України

    11 апреля 2024

    Регіональний форум «Економічне відновлення та розвиток Харківської області в умовах війни» – план подальших дій

    «Історії успіху. Новий відлік» — історія цілеспрямованності

    Новини Асоціації

    21 марта 2024

    «Історії успіху. Новий відлік» — історія цілеспрямованності

    Запрошуємо на головну економічну подію року!

    Новини Харкова

    18 марта 2024

    Запрошуємо на головну економічну подію року!

    Ошибка!