Тренінгова програма «Бізнес в ЄС»

Новини Асоціації

21 мая 2019

Тренінгова програма «Бізнес в ЄС»

Центр розвитку малого та середнього бізнесу Проекту ЄС «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді» оголошує набір на Тренінгову програму «Бізнес в ЄС», яка проходитиме у Харкові у червні 2019 року. Роботу Центру розвитку малого та середнього бізнесу координує ХГНО «Сучасна жінка». Метою тренінгової програми є поглиблення знань у сфері експортної діяльності та формування навичок ефективного виведення бізнесу на ринки країн ЄС. До участі запрошуються підприємиці, які мають досвід ведення бізнесу, проживають у Харківському регіоні та мають високу мотивацію до роботи на зарубіжних ринках. Тренінгова програма включає наступні тематичні блоки:

  • базові знання і основні вимоги до компаній з експорту;
  • готовність до експорту і самодіагностика;
  • конкурентні переваги і унікальна торгова пропозиція;
  • юридичні і документальні аспекти, логістика;
  • підготовка і проведення В2В зустрічей.

  Програма передбачає самодіагностику, інформаційні модулі і практичні заняття, зустрічі з практиками. Усі відібрані учасниці отримають детальну програму тренінгу після підтвердження участі у програмі. Дедлайн подачі заявок – 1 червня 2019 року.   Наші тренерки: Ірина Онікієнко – експертка з виходу на зовнішні ринки Проекту «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що фінансується ініціативою ЄС EU4Business та імплементується ЄБРР;   Юлія Гатченко – сo-founder GREENRISE KIDS, консалтингові послуги Gatchenko Business Consulting, бізнес-партнер «Компліт СПА», практикуюча лекторка, бізнес-тренерка, коуч, розробниця навчальних тренінгів і програм.   Учасниці будуть відібрані на основі таких критеріїв:

  • наявність власного бізнесу;
  • досвід експортної діяльності і ведення переговорів з іноземними партнерами;
  • висока мотивація взяти участь у програмі, експортувати або вийти на ринки ЄС;
  • можливість взяти участь у 30-годинній тренінговій сесії, що проходитиме у Харкові

з 8 по 21 червня 2019 року.   Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/KJ5BjcoN9k9rv8iz6 Заняття проходять 8, 9, 13, 20 і 21 червня у м. Харків. Усі тренінги у рамках курсу є обов’язковими для відвідування. Участь у програмі є безкоштовною для 20 відібраних учасниць. Організатори не відшкодовують вартість проїзду та проживання для учасниць з інших міст. Випускниці курсу отримають сертифікати на підтвердження успішного завершення навчання.   Інформаційні партнери: Департамент з підвищення конкурентоспроможності регіону Харківської обласної державної адміністрації, Харківська обласна громадська організація «Асоціація приватних роботодавців»   Контакти: Дар’я Нагаївська, координаторка Центру розвитку малого і середнього бізнесу +38 063 492 17 28, d.nagayivska@gmail.com Програма_Бізнес-в-ЄС

  • Другие Новини Асоціації

    Регіональний форум «Економічне відновлення та розвиток Харківської області в умовах війни» – план подальших дій

    Новини Асоціації

    11 апреля 2024

    Регіональний форум «Економічне відновлення та розвиток Харківської області в умовах війни» – план подальших дій

    «Історії успіху. Новий відлік» — історія цілеспрямованності

    Новини Асоціації

    21 марта 2024

    «Історії успіху. Новий відлік» — історія цілеспрямованності

    Запрошуємо на головну економічну подію року!

    Новини Асоціації

    18 марта 2024

    Запрошуємо на головну економічну подію року!

    Последние записи блога

    Регіональний форум «Економічне відновлення та розвиток Харківської області в умовах війни» – план подальших дій

    Новини України

    11 апреля 2024

    Регіональний форум «Економічне відновлення та розвиток Харківської області в умовах війни» – план подальших дій

    «Історії успіху. Новий відлік» — історія цілеспрямованності

    Новини Асоціації

    21 марта 2024

    «Історії успіху. Новий відлік» — історія цілеспрямованності

    Запрошуємо на головну економічну подію року!

    Новини Харкова

    18 марта 2024

    Запрошуємо на головну економічну подію року!

    Ошибка!