fbpx
Главная » Ассоциация » Звіт про діяльність "Асоціації приватних роботодавців" у 2018 році

Звіт про діяльність «Асоціації приватних роботодавців» у 2018 році

Комплексний ЗВІТ про діяльність Харківської обласної громадської організації «Асоціація приватних роботодавців» за 2018 рік

 

  1. Профіль організації

Харківська обласна громадська організація «Асоціація приватних роботодавців» створена 6 вересня 2010 року (дата реєстрації у обласному відділені Мінюсту).  Ми об’єдналися для того, щоб разом вирішувати проблеми, захищати свій бізнес, шукати нові рішення, розвивати свою справу і впливати на владу, з метою створення комфортних умов для бізнесу.

Наша місія: Ми прагнемо малий бізнес зробити великим і весь бізнес — чесним, обмінюючись знаннями і досвідом, і зміцнюючи зв’язки для спільного захисту.

Географічне покриття основної діяльності організації: Харківська область.

Організаційно-правова форма: Громадська організація.

Форма оподаткування: неприбуткова організація, ознака неприбутковості установи (організації) 0006.

Організація є юридичною особою. Місцезнаходження Організації (юридична адреса): 61001, м. Харків, вул. Плеханівська, буд. 16.

Головна мета діяльності Організації (за статутом) — представництво та захист економічних, правових, соціально-трудових та інших законних прав та інтересів своїх членів, сприяння їх підприємницькій діяльності.

Основні напрямки діяльності: проведення консультацій, тренінгів, зустрічей, круглих столів, семінарів. Створення ефективної системи захисту підприємців від втручання в господарську діяльність. Юридичний захист членів організації. Протидія проявам корупції в сфері малого та середнього бізнесу. Забезпечення представництва і захист законних прав та інтересів членів Організації в відносинах з органами державної влади та органами місцевого самоврядування, професійними спілками, їх об’єднаннями. Лобізм.

Підвищення обізнаності населення Харкова в сфері підприємництва, підвищення рівня правових знань громадян у підприємницькій діяльності шляхом проведення семінарів і майстер — класів.Внесення законодавчих ініціатив для реалізації поставлених цілей і завдань.Моніторинг діяльності органів влади, стану малого та середнього бізнесу в регіоні, а також супутніх проблем.Проведення адвокасі компаній.Взаємодія з іншими громадськими організаціями. Надання послуг підприємцям, громадським організаціям, органам місцевого самоврядування і громадянам. Формування позитивного іміджу членів Організації та соціальної відповідальності бізнесу.Основна цільова аудиторія організації становлять підприємці ти громадяни Харкова і області. Організаційна структура: Вищим керівним органом Організації є Конференція членів Організації. В період між засіданнями Конференції керівництво Організацією здійснює Рада. Голова Ради – Президент Організації. Президент Організації є вищою посадовою особою. Асоціація є членською організацією. Членство в Організації є індивідуальним та колективним.

Станом на 1 січня 2019 року організація налічує 267 членів.

Структура членства за розміром

Структура членства за напрямком діяльності

Організація залучає за потреби до 25 експертів (тренери (8), ментори (10), консультанти(7)) для надання послуг членам організації та стороннім підприємцям, реалізації проектів соціально-економічного розвитку.

Асоціація має повністю обладнаний орендований операційний офіс та орендоване приміщення для проведення навчальних  заходів, надання консультацій та роботи експертів місткістю до 25 осіб, яке обладнане wifi, мультимедійним проектором,  екраном, фліпчартом, 8-ма робочими місцями з ноутбуками та МФУ для роботи, фотокамерою з функцією відеозапису і штативом для зйомки заходів.

Організація веде облік згідно стандартів бухгалтерського обліку та звітує   згідно норм Податкового кодексу. Звітування по кожному проекту ведеться згідно норм донорів. Організація кожного року публікує публічний річний звіт про результати діяльності.

2. Інформація про партнерів

Локальні і глобальні зв’язки: (членство / приналежність в об’єднанні організацій). ХОГО «Асоціація приватних роботодавців» є членом наступних дорадчихорганів:

— Громадської ради при Харківській обласній державній адміністрації;

— Українська рада бізнесу;

— Національна платформа малого та середнього бізнесу.

Партнери ХОГО «Асоціація приватних роботодавців»:

—       Німецько-Український фонд;

—       ГС “Харківська агенція міського економічного розвитку”;

—       Харківський обласний центр зайнятості;

—       Департамент з підвищення конкурентоздатності регіону Харківської обласної державної адміністрації;

—       Департамент економіки та міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації;

—       Посольство Ізраїль в Україні та Агенція Міжнародного співробітництва у цілях розвитку (MASHAV) Міністерства Закордонних Справ Ізраїлю.

—       БФ «Харків з тобою»;

—       Харківський регіональний фонд підтримки підприємництва;

—       Харківська обласна громадська організація «Союз працівників сфери безпеки» СПБ;

—       Фундація “Схід – Захід”;

—       Центр міжнародного приватного підприємництва СІРЕ Україна.

3. Опис послуг у сфері підтримки бізнесу,

що надає ХОГО «Асоціація приватних роботодавців» у Харківській області.

3.1 Консультації.

Організація надає послуги з консультування членів організації та сторонніх представників МСБ:

з юридичних питань ведення господарської діяльності;

з питань оподаткування;

з бухгалтерських питань та аудиту;

з питань аудиту легальності бізнесу;

з питань трудових відносин;

з фінансових питань (залучення грантів, інвестицій, кредитів);

з питань стратегічного розвитку та бізнес-планування;

з питань маркетингу та реклами.

Консультації надають експерти організації (члени Ассоціації), що мають досвід 10 та більше років господарської діяльності, члени організації, що займаються цим видом діяльності, залучені експерти.

3.2 Тренінги та майстер-класи.

Для започаткування власної справи, розширення вже діючого бізнесу, підвищення кваліфікації володільців бізнесу чи найманого персоналу організація проводить навчальні заходи у формі тренінгів чи майстер-класів тривалістю від 2-х годин до 52 годин (навчальний курс).

3.3 Інформування про можливості.

Для надання послуг з інформування організація проводить щотижневу електронну розсилку підписникам (членам Асоціації та іншим бажаючим) інформаційний лист. До складу розсилки включається наступна інформація:

останні зміни у законодавстві, що стосуються ведення бізнесу;

інформація про наявні діючі програми міжнародної технічної допомоги, інвестиційні програми, програми кредитних установ та банків;

аналітична інформація від експертів організації;

інформація про проведення консультацій та навчальних заходів;

інформація про проведення публічних заходів (конференції, форуми, круглі столи тощо);

— інформація від партнерів організації та інше.

3.4 Проведення публічних заходів.

Організація проводить, виступає співорганізатором, партнером та інформаційним партнером таких заходів як конференції, форуми, презентації.

Нетворкінг. Заходи для налагодження нових зв’язків (клієнти, партнери). На заходах можуть бути присутні не тільки члени організації, але і сторонні підприємці, представники компаній, державних органів, закордонні бізнесмени.

3.5 Комунікації та публічні консультації.

Організація є організатором та учасником заходів партнерів у формі прес-конференцій, круглих столів, експертних зустрічей, фокус груп, панельних дискусій, телевізійних інтерв’ю.

На цих заходах інформуються громадськість, державні органи влади, члени організації та потенціальні клієнти про послуги організації, результати нашої роботи, обговорюються проблемні питання ведення бізнесу та шляхи їх вирішення, напрацьовуються спільні рішення та напрямки діяльності партнерів організації.

Ці ж заходи використовуються у якості пропонованих послуг для просування товарів та послуг членів організації чи сторонніх клієнтів.

Для комунікацій організація активно використовує соціальні мережі.

3.6 Випуск друкованих методичних посібників з рекомендаціями для ведення підприємницької діяльності.

3.7 Проведення адвокасі кампаній.

Проведення інформаційних компаній з метою підвищення обізнаності цільових аудиторій.

 4.Фінансовий менеджмент, фінансові ресурси 

ХОГО «Асоціація приватних роботодавців» отримувала фінансування від наступних ключових і не ключових донорів:

4.1 Фонд Східна Європа

4.2 The National Endowment for Democracy (NED)

4.3 Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)

4.4 Програма KUSANONE Посольства Японії в Україні

4.5 Харківська обласна рада на виконання заходів “Харківської обласної програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва на 2016-2020р.р.”

4.6 Надходження членських, цільових та благодійних внесків. Сукупний доход організації за календарний рік становить — 3211280 грн.Витрати за проектною діяльністю – 3614835грн.Адміністративні витрати – 225429 грн.(Посилання на фінансовий звіт див. за посіланням Deklaratsiya_2018)

5.ПРОЕКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ у 2018 році 

 

НАЗВА ПРОЕКТУ та Опис ТРИВАЛІСТЬ ДОНОР РОЗМІР ФІНАНСУВАННЯ
1 «Open budget. Tool of social control» Мета проекту: Залучення членів місцевих громад до процесів моніторингу місцевих бюджетів та допомогу в їх участі в розробці програм соціально — економічного розвитку громади.

 

01.07.2017-30.06.2018 The National Endowment for Democracy (NED) 36060$
2 «Прозорий бюджет, як інструмент громадської участі». Ціль –  Підвищити спроможність та активізацію ОГС у сфері моніторингу публічних фінансів та залучення широкого кола активних громадян для визначення прорахунків щодо фінансування видатків місцевого бюджету Харківської області.

 

17.07.2017-16.02.2018 Фонд Східна Європа 226523 грн.
3 “Новий відлік. Малі міста» Підтримка інтеграції ВПО та ветеранів АТО у місцевих громадах шляхом підтримки їх самозайнятості

 

01.09.2017-31.03.2018 Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ) 180596 грн.
4 «Поліпшення санітарних умов ХОЦПМ Хоспіс» (виконавець ГС «Фундація «Схід-Захід», партнерство)

 

01.02.2018-30.09.2018 KUSANONE Посольство Японії в Україні 2089000 грн.

Організація  була виконавцем наступних проектів та заходів:

5.1 «Прозорий бюджет, як інструмент громадської участі»

Ціль проекту- Підвищити спроможність та активізацію ОГС у сфері моніторингу публічних фінансів та залучення широкого кола активних громадян для визначення прорахунків щодо фінансування видатків місцевого бюджету Харківської області, що спрямовуються на реалізацію заходів сприяння розвитку малого та середнього підприємництва та запропонувати свої заходи програми та/або ефективний перерозподіл коштів бюджету, у тому числі, враховуючи потреби для реалізації прав переселенців із зони АТО та ветеранів АТО.

За результатами проекту робоча група, використовуючи отримані знання та навички, розробила та підготовила рекомендації щодо покращення ефективності використання бюджетних коштів у рамках діючих програм та внесла пропозицію для прийняття обласною радою програми компенсації процентних ставок за кредитами для МСБ.

5.2 «Open budget. Tool of social control» «Відкритий бюджет. Інструмент громадського контролю»

Мета проекту: Залучення членів місцевих громад до процесів моніторингу місцевих бюджетів та допомогу в їх участі в розробці програм соціально — економічного розвитку громади

Результат : Посилено підзвітність і прозорість місцевих органів влади шляхом участі активістів, підприємців і членів громад у моніторингу місцевих бюджетів.

Підвищено ефективність співпраці між місцевими громадськими активістами і бізнес-асоціаціями при взаємодії з місцевими органами влади щодо бюджетних витрат і контрактів з державними закупівлями. Розширено доступ підприємців до участі в наданні послуг і продажу товарів за бюджетні кошти.

5.3 “Новий відлік. Малі міста» Підтримка інтеграції ВПО та ветеранів АТО у місцевих громадах шляхом підтримки їх самозайнятості

Проект спрямований на підтримку започаткування, розвиток або відновлення підприємницької діяльності. За проектом учасники отримали знання з повного курсу бізнес-навчання, а також менторами було здійснено пост-тренінгове  консультування учасників з написання власних бізнес-планів та проведення конкурсу бізнес-планів з залученням провідних фахівців та успішних підприємців Харкова та області.

У 2018 році проект поширив свою географію на Харківську область  та в січні- березні стартував у м.Зміїв ,м.Лозова та м.Первомайський.

5.4 Реалізація заходів програми «Новий відлік» шляхом проведення семінарів, тренінгів, майстер-класів та надання інформаційних, маркетингових, юридичних консультацій підприємцям із числа переселенців, ветеранів АТО з метою розвитку підприємницької ініціативи у безробітних та започаткування ними власної справи у сфері малого бізнесу (виконання заходів п.4.8. розділу 4 Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва в Харківській області на 2016-2020 рр).

Проект спрямований на підтримку започаткування, розвиток або відновлення підприємницької діяльності. За проектом учасники отримали знання з повного курсу бізнес-навчання, а також менторами було здійснено пост-тренінгове  консультування учасників з написання власних бізнес-планів та проведення конкурсу бізнес-планів з залученням провідних фахівців та успішних підприємців Харкова та області.

Загалом подано заявок на участь у проекту в цьому році  – 180, пройшло курс навчання – 95 чол., написали та захистили бізнес –план – 56 чол.

5.5 «Проекту покращення санітарного середовища в Харківському обласному центрі паліативної медицини «Хоспіс»» (Партнер проекту)

Виконавець проекту Фундація “Схід-Захід”.

Мета проекту: проведення відновлювальних та ремонтних робіт приміщення Хоспісу, проведення заходів з енергоефективності, оновлення санітарного, кухонного та медичного обладнання.

5.6 Підписані меморандуми та угоди про співпрацю з:

  • Дергачівською районною державною адміністрацією та Дергачівською районною радою;
  • Харківською районною державною адміністрацією та Харківською районною радою;
  • Програмою Федерального міністества економіки та енергетики Германії «Fit for Partnership with Germany”;
  • “Центром інноваційного розвитку” (Республіка Беларусь, м. Мінськ) .

5.7 Проведено ряд виїзних семінарів та тренінгів

для підприємців Харківської області з питань формування підприємницької, правової та податкової культури у м. Дергачі, Красноград, Куп’янськ, Валки, Печеніги, Вовчанськ, Первомайський, Краснокутськ. Загалом прийняло участь в заходах більше 220 чоловік.

5.8. Проведено Майстер-клас з креативного мислення і інструментів розвитку креативностіза участю Катерини Руденко (Хайфа) за підтримки Посольства Ізраїль в Україні та Агенції Міжнародного співробітництва у цілях розвитку (MASHAV) Міністерства Закордонних Справ Ізраїлю.

5.9 Круглий стіл «Сільськогосподарська кооперація- драйвер соціально-економічних перетворень місцевих громад і утворення нових можливостей для зайнятості». 23 березня 2018 р. відбувся круглий стіл «Сільськогосподарська кооперація- драйвер соціально-економічних перетворень місцевих громад і утворення нових можливостей для зайнятості». На круглому столі були присутні більше 80 осіб. Організатором виступила ХОГО «Асоціація приватних роботодавців» в партнерстві з Харківським обласним центром зайнятості, БО БФ «Карітас Харків», ГО «Інститут соціальної політики регіону», ГО «Жіноче об’єднання« Беркана », Фондом« Професійний розвиток Харкова ».Мета круглого столу — об’єднання публічних і приватних зусиль для забезпечення розвитку місцевих громад і подолання безробіття за допомогою залучення ресурсів громади, бізнесу, науки, еко-технологій, трудового потенціалу, знань, передового досвіду, вітчизняного і іноземного капіталуЗа результатами круглого столу було прийнято резолюцію одним з пунктів якої є використання досвіду проекту для розробки програм місцевого економічного розвитку та створення нових економічних можливостей, використовуючи потенціал сільськогосподарської кооперації з обов’язковим виділенням бюджетного фінансування.Ідея заходу народилася під час навчальної поїздки організаторів до Берліну в рамках проекту “Професійна інтеграція внутрішньо переміщених осіб в Україні”, який фінансується Федеральним міністерством економічного співробітництва та розвитку Німеччини та реалізується Німецьким товариство міжнародного співробітництва (GIZ) та його Діловим партнером “Інститут колективного лідерства (CLI)”

5.10. Започаткування на базі ХОГО «Асоціація приватних роботодавців» Управлінських поєдинків .

Тренінг “Управлінські поєдинки” проходить у формі публічного єдиноборства, в ході якого учасники вступають в діалоги з приводу заздалегідь наміченої конфліктної ситуації. Цей тренінг корисний для широкого кола аудиторії, він допомагає спробувати свої сили у веденні переговорів і дізнатися, чи вмієте ви домовлятися .Арбітром виступає Дмитро Ляховецький — арбітр і ведучий інтелектуальної ділової гри «Управлінські поєдинки» (за технологією В.К. Тарасова) з 2012 року, сертифікований бізнес-тренер, дипломований психолог. Тренінг проходить кожного місяця та цього року охопив більше 250 чоловік.

5.11. Проведено семінар « Як отримати податкову знижку». У зв’язку зі змінами, внесеними до Податкового кодексу України, з 28 липня 2018 року громадяни, які оплачують освітні послуги, що надаються дошкільними, шкільними і позашкільними установами, мають право на податкову знижку. «Асоціації приватних роботодавців» та БФ «Харків з тобою»  на семінарі розповіли  про нові зміни, про те, як отримати відшкодування і правильно розрахувати суму зворотних коштів.

5.12. Глобальний тиждень підприємництва. Ініціатором проведення виступила «Асоціація приватних роботодавців» за підтримки Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації.Проведено ряд заходів, серед яких міні-конференція «Міжнародний бенчмаркінг: використання зарубіжного досвіду в розвитку МСБ». Спікерами виступили експерти Ізраїльського центру міжнародного співробітництва МАШАВ Ілля Стечкин, співзасновник компанії TechComLab, консультант в області маркетингу, і Даніель Рапопорт, який спеціалізується в області сучасних цифрових технологій, SEO та просування в Інтернеті.Захід проведено за підтримки Посольства Ізраїль в Україні та Агенції Міжнародного співробітництва у цілях розвитку (MASHAV) Міністерства Закордонних Справ Ізраїлю.

5.13.  Інші заходи

Загалом Протягом 2018 року було проведено 7 семінарів – тренінгів для малого та середнього бізнесу та 2 для співробітників МСБ на теми:

  • трудові відносини, різниця між трудовим та ці цивільно правовим договорами,
  • загальні вимоги податкового законодавства,
  • перевірки, хто має право, які підстави та які необхідні документи з боку перевіряючих та перевіряємих,
  • поведінка при проведенні перевірок контролюючими органами, права та обов’язки, РРО, платіжні термінали обов’язок або бажання ФОП

Надані усні поточні юридичні  консультації.

Фахівці Асоціації протягом року приймали участь у навчальних тренінгах «Розробка та управління проектами, що фінансуються за державні кошти», «Менеджмент неприбуткових організацій», «Стратегічне планування та фандрайзинг неприбуткових організацій».

Участь у форумі створення національної мережі НГО України 2018 р., діалог малих міст, форум лідерів змін , програми ЕС для розвитку вашого бізнесу, Форум з організаційного розвитку громадянського суспільства.

Участь у проведенні круглого столу «Соціальне підприємництво в Україні: виклики та можливості».

Проведено ряд семінарів «Перевірки та безпека бізнес процесів»

  1. Інформування та комунікації

Розроблені методичні та навчальні матеріали:

6.1 Надруковано посібник «Як контролювати власні грошові кошти в місцевому бюджеті» (44 сторінки) загальним тиражом 500 примірників.

6.2 Знято та змонтовано відео https://youtu.be/M8LJAKshwWk для інформування громадян щодо їх прав стосовно активної участі у прийнятті рішень по моніторингу та розподілу бюджетних коштів та участі у формування пропозицій до програм місцевого економічного розвитку

6.3 Розроблено “Канал інформування підприємців” (КІП ) https://kipinfo.org.ua/

«Канал розроблено у рамках проекту «Інтернет — дайджест» БІЗНЕС — ІНФОРМ» з метою впровадження нових форм і підходів надання інформаційної підтримки суб’єктам підприємницької діяльності (на виконання заходів п.4.7. Розділу 4 Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва в Харківській області на 2016-2020 роки)».

 

Це уніфікований з точки зору дизайну інструмент комунікації. Монобренд для використання в мульти-інформаційних платформах.

Мета каналу: інформувати аудиторію, використовуючи при цьому єдиний корпоративний стиль.

 

Наші інформаційні ресурси.

Сайт організації: http://apr.org.ua/

Група Організації у facebook https://www.facebook.com/groups/employer/

Сторінка організації у facebook https://www.facebook.com/apr.org.ua/

Телефони організації:(057)781-03-46, (099)561-92-87, (068)795-70-65

Електронна пошта організації: asprro@gmail.com

Центральний офіс:  м. Харків, вул. Плеханівська, 16, к. 2