„Актуальні питання розгляду звернень громадян та надання доступу до публічної інформації  ”

Статті

16 января 2017

„Актуальні питання розгляду звернень громадян та надання доступу до публічної інформації ”

В  Київській  ОДПІ  м. Харкова ГУ ДФС у Харківської області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку „гаряча лінія ” з  начальником  управління реєстрації платників та електронних сервісів  Київській  ОДПІ  м. Харкова ГУ ДФС у Харківської області  Олександром Сметаніним на тему „Актуальні питання розгляду звернень громадян та надання доступу до публічної інформації  ” Пропонуємо Вам ознайомиться з відповідями  на найбільш актуальні запитання:                 Які терміни та порядок розгляду звернень громадян в контролюючих органах?         Згідно зі ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого ст. 20 Закону терміну. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. Якщо у зверненні поряд з питаннями, що належать до компетенції органу ДФС, порушуються питання, які підлягають вирішенню в інших органах державної влади чи місцевого самоврядування, то при наданні відповіді на звернення роз’яснюється порядок вирішення таких питань. Звернення, що підлягає поверненню відповідно до ст. 5 Закону, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня надходження. Якщо питання, порушені у зверненні, не належать до компетенції органів ДФС, відповідно до статті 7 Закону таке звернення в строк не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявникові. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення органом ДФС, воно в той самий строк повертається громадянину з відповідними роз’ясненнями). Повідомлення про прийняття рішення про припинення розгляду звернення відповідно до статті 8 Закону надсилається у строк, визначений статтею 20 Закону. Чи має право ДПІ як територіальний орган ДФС надавати письмові податкові консультації? Податкові консультації у письмовій формі мають право надавати ДФС, Головні управління ДФС у областях, м. Києві та Міжрегіональне головне управління ДФС — Центральний офіс з обслуговування великих платників. Будь-які державні податкові інспекції мають право надавати податкові консультації виключно в усній формі. Які встановлено вимоги до оформлення запиту на отримання публічної інформації в контролюючих органах та терміни його розгляду? Запит на інформацію має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в розпорядника інформації та на офіційному веб-порталі ДФС України sfs.gov.ua (Головна>Робота з громадянами>Публічна інформація>Форми подання запиту). Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, розпорядник інформації може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку розпорядник інформації повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.    

  • Другие Статті

    Форум «Економічне відновлення та розвиток»: ключові пропозиції, сформульовані учасниками

    Статті

    22 ноября 2024

    Форум «Економічне відновлення та розвиток»: ключові пропозиції, сформульовані учасниками

    «Створення культури партнерства»: підтримка малого бізнесу Харківщини та розвиток місцевих продуктів для міжнародного ринку

    Статті

    13 ноября 2024

    «Створення культури партнерства»: підтримка малого бізнесу Харківщини та розвиток місцевих продуктів для міжнародного ринку

    Підсумки Форуму «Економічне відновлення та розвиток: консолідація зусиль громадянського суспільства, бізнесу і влади»

    Статті

    6 ноября 2024

    Підсумки Форуму «Економічне відновлення та розвиток: консолідація зусиль громадянського суспільства, бізнесу і влади»

    Последние записи блога

    Форум «Економічне відновлення та розвиток»: ключові пропозиції, сформульовані учасниками

    Новини України

    22 ноября 2024

    Форум «Економічне відновлення та розвиток»: ключові пропозиції, сформульовані учасниками

    «Створення культури партнерства»: підтримка малого бізнесу Харківщини та розвиток місцевих продуктів для міжнародного ринку

    Новини Асоціації

    13 ноября 2024

    «Створення культури партнерства»: підтримка малого бізнесу Харківщини та розвиток місцевих продуктів для міжнародного ринку

    Підсумки Форуму «Економічне відновлення та розвиток: консолідація зусиль громадянського суспільства, бізнесу і влади»

    Новини Асоціації

    6 ноября 2024

    Підсумки Форуму «Економічне відновлення та розвиток: консолідація зусиль громадянського суспільства, бізнесу і влади»

    Ошибка!