Рубрики

Тренінгова програма «БІЗНЕС В ЄС»

Тренінгова програма «БІЗНЕС В ЄС»

11.01.2020

Центр розвитку малого та середнього бізнесу Проекту ЄС «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді» оголошує набір на Тренінгову програму «Бізнес в ЄС», яка проходитиме у Харкові січні-лютому 2020 року. Роботу Центру розвитку малого та середнього бізнесу координує ХГНО «Сучасна жінка». Метою тренінгової програми є поглиблення знань у сфері експортної діяльності та формування навичок ефективного виведення бізнесу на ринки країн ЄС.  До участі запрошуються підприємиці, які мають досвід ведення бізнесу, проживають у Харківському регіоні та мають високу мотивацію до роботи на зарубіжних ринках. Тренінгова програма включає наступні тематичні блоки: ·           базові знання і основні вимоги до компаній з експорту; ·           готовність до експорту і самодіагностика; ·           конкурентні переваги і унікальна торгова пропозиція; ·           юридичні і документальні аспекти, логістика; ·           підготовка і проведення В2В зустрічей.  Програма передбачає самодіагностику, інформаційні модулі і практичні заняття, зустрічі з практиками. Усі відібрані учасниці отримають детальну програму тренінгу після підтвердження участі у програмі. Дедлайн подачі заявок – 15 січня 2020 року.   Наші тренерки: Ірина Онікієнко – експертка з виходу на зовнішні ринки Проекту «Консолідація експортного потенціалу МСБ та спрощення доступу до зовнішніх ринків», що фінансується ініціативою ЄС EU4Business та імплементується ЄБРР;   Юлія Гатченко – сo-founder GREENRISE KIDS, консалтингові послуги Gatchenko Business Consulting, практикуюча лекторка, бізнес-тренерка, коуч, розробниця навчальних тренінгів і програм, 17 років досвіду роботи у проектах.   Учасниці будуть відібрані на основі таких критеріїв: ·           наявність власного бізнесу; ·           досвід експортної діяльності і ведення переговорів з іноземними партнерами; ·           висока мотивація взяти участь у програмі, експортувати або вийти на ринки ЄС; ·           можливість взяти участь у 30-годинній тренінговій сесії, що проходитиме у Харкові у січні-лютому 2020 року.  Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/KJ5BjcoN9k9rv8iz6 Заняття проходять 22 і 23 січня, 4, 5 і 6 лютого 2020 року у м. Харків. Усі тренінги у рамках курсу є обов'язковими для відвідування. Участь у програмі є безкоштовною для 20 відібраних учасниць. Організатори не відшкодовують вартість проїзду та проживання для учасниць з інших міст. Випускниці курсу отримають сертифікати на підтвердження успішного завершення навчання. Інформаційні партнери: Департамент з підвищення конкурентоспроможності регіону Харківської обласної державної адміністрації, Харківська обласна громадська організація «Асоціація приватних роботодавців»   Контакти: Дар’я Нагаївська, координаторка Центру розвитку малого і середнього бізнесу +38 063 492 17 28, d.nagayivska@gmail.com

Подробнее
Маєте бажання розпочати власну справу? Приймайте участь в проекті «Новий відлік»

Маєте бажання розпочати власну справу? Приймайте участь в проекті «Новий відлік»

09.01.2020

Є БІЗНЕС- ІДЕЯ? ВТІЛЮЙ ЇЇ НА ПРОЕКТІ «НОВИЙ ВІДЛІК» Запрошуємо до участі у проекті “Новий відлік” Мета проекту: забезпечення економічного зростання регіону за рахунок створення нових економічних можливостей та підтримка розвитку МСБ у Харківській області, у тому числі підприємницьких ініциатив ВПО, ветеранів АТО та жінок. Цільова аудиторія проекту: підприємці-початківці та ті, у т.ч. ВПО, воїни АТО та члени їх родин та мешканці місцевих громад, які мають бажання почати власну справу. За рахунок реалізації проекту учасники отримають: 🎯Можливість отримати знання та практичних навичок у напрямках стратегічного та операційного менеджменту, фінансового та маркетингового планування та ведення переговорів, оподаткування, продажів тощо. 🎯 Найкращі проекти отримають менторську підтримку при розробці бізнес-плану 🎯 Можливість презентувати власні проекти підприємцям-практикам та потенційним інвесторам 🎯 Знаходження у підприємницькому бізнес-середовищі, обмін досвідом з іншими підприємцями та учасниками подібних проектів. Участь у проекті БЕЗКОШТОВНА Головна умова для участі: наявність життєздатною бізнес-ідеї та бажання відкрити свій власний бізнес. ​ Партнерами проекту є Харківська обласна служба зайнятості та Харківський регіональний фонд підтримки підприємництва Форма для реєстрації учасніків https://forms.gle/iezxzB2iQKgyz8M19 Етапи проекту: ✅ Термін подачи заявок на участь: 9 січня 2020 року - 7 лютого 2020 року ✅ Тренінговий бізнес-курс ✅ Розробка бізнес-планів ✅ Захист бізнес-планів Дати кожного етапу будуть уточнені у міру формування навчальної групи! Слідкуйте за анонсами! За 2015-2019 рік учасниками проекту більше 600 осіб. Учасники програми залучили фінансові ресурси у розмірах від 110000 до 380000 грн. Збільшення доходів учасників проекту, що прийняли участь у проекті у порівнянні до розміру доходів перед участю у програмі зросли у 3,18 рази. 84% учасників оцінили навчальний курс, як дуже корисний. 69,3% учасників відзначили можливість знайти нових друзів та партнерів. 92% учасників готові радити іншим брати участь у програмі. 68,7% учасників програми зазначили значні позитивні зміни у розвитку власного бізнесу. ✅Тренери та ментори: сертифіковані бізнес-тренери, діючі підприємці з досвідом ведення власної справи не менше 15 років. ✅Програма «Новий відлік» реализується «Асоціацією приватних роботодавців» в рамках "Програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва в Харківській області на 2016 – 2020 роки, затвердженої рішенням Харківської обласної ради від 08 вересня 2016 року" Є питання — телефонуйте: (099) 561-92-87 (068) 795-70-65 «Асоціація приватних роботодавців», asprro@gmail.com

Подробнее
Блог А. Чумака: Что год грядущий готовит для малого и среднего бизнеса

Блог А. Чумака: Что год грядущий готовит для малого и среднего бизнеса

28.12.2019

В 2018 году Financial Times среди всех постсоветских стран признала Украину первой по темпам улучшения делового климата. Но в то же время наша страна занимает 71 место в мировом рейтинге по легкости ведения бизнеса Doing Business 2019. А 9 из 10 новых компаний в Украине закрываются. И будут закрываться. В связи с введением фискализации, прогнозы для микро- и малого бизнеса не очень радостные. Это и понятно, ведь тотальная фискализация влечет за собой увеличение затрат предпринимателей на соблюдение новых норм законодательства, так называемых, административных расходов, а также ужесточение контроля со стороны налоговой. Поэтому предпринимателям, которые уже знают о грядущих проблемах, необходимо понимать каким образом они смогут компенсировать расходы, связанные с фискализацией, которая вступает в силу частично уже в апреле. Вышеупомянутый процесс предполагает дополнительные расходы на приобретение, установку кассовых аппаратов или использование электронного приложения; контроль, связанный с кодификацией товаров. Кроме того, введение кассовых аппаратов предполагает наличие бухгалтера, без которого представители микро- и малого бизнеса сейчас прекрасно обходятся, закрывая эти вопросы лично. Также появится новый контроль через кэшбек, который предполагает, что покупатель сможет пожаловаться на недобросовестного продавца, если ему покажется, что тот не дает чек установленного образца или чек, который не является фискальным, или этот документ имеет какие-то неточности. После такого заявления налоговая имеет право провести проверку. Естественно, что такое давление может привести к тому, что бизнес будет пытаться избежать этого контроля уходя в тень, либо нормы закона просто будут саботироваться. Все это приведет к «договорнякам», этой обычной коррупционной составляющей, когда все вопросы решаются с помощью денег. Что самое важное, эти нормы закона, по сути, не дают никакого профита для государства. Например, есть ответ от Минфина, который дословно говорит «оценить величину влияния на налоговые поступления от этих законов невозможно». Это значит, что законы, которые приняты не принесут никаких дополнительных доходов государству, но при этом увеличивают расходы для бизнеса, особенно для самых маленьких. Данные нормы точно не будут способствовать главным целям принятия закона –  детенизации и борьбе с контрабандой.    Кому же выгодно введение кассовых аппаратов? Есть такое понятие как эквайринг – ежесуточная плата за подключение к шлюзу по перечислению денег при расчетах. И есть расследование, которое проводили журналисты. Так вот, выяснилось, этот эквайринг заходит на частные фирмы, их одна или две, и по сути, эти отчисления несут выгоду конкретным бенефициарам.   Кроме того, есть заинтересованные компании, которые таким образом борются с конкурентами: торговые сети, продавцы отечественной бытовой техники, а еще есть лоббисты, зарабатывающие на обслуживании кассовых аппаратов, и разработчики программного обеспечений для них. Еще одной категорией заинтересованных лиц являются, как ни странно, сами контрабандисты. Этот рынок сегодня достаточно плотно насыщен «операторами» и там тоже присутствует своя конкуренция. Т.е. кто не может обеспечить свои поставки более-менее «нормальными» накладными на товар тоже будут проигрывать. Но бороться нужно именно с контрабандой как явлением, чтобы не страдали реальные предприниматели. А что же государство? Оно получит еще одну головную боль. Потому что новые законы скажутся и на бюджетной сфере. Объясню.  Единый налог не идет в госбюджет, но он идет в местные бюджеты ОТГ, которые в значительной степени наполняются благодаря местным налогам поступающих от предпринимателей. Так вот, если ФОПы уйдут в тень, показатели поступлений уменьшаться, и в первую очередь пострадают маленькие бюджеты органов местного самоуправления. Если учесть, что многие ОТГ сейчас платят зарплаты местным учителям и врачам, то из-за недополучения средств будет страдать бюджетная сфера. Но эти моменты, увы, никто не учел. Что касается более крупного бизнеса, то у гривни есть плохая тенденция – курс, укрепляется, и это, вроде, хорошо, но она укрепляется настолько быстрыми темпами, которые в планах деятельности компаний не были предусмотрены. Такие колебания приводят к тому, что компании, работающие на экспорт, от этого страдают. С другой стороны, хорошо тем, кто занимается импортом, ведь импортные товары начали конкурировать с отечественными. В общем, говорить о существенном улучшении условий, с учетом тех налоговых новаций, которые находятся на рассмотрении в Парламенте, не приходится. Кроме того, нужно понимать, что на условия ведения бизнеса влияет, в том числе, и платежеспособность населения. На сегодняшний день я не вижу причин для резкого роста потребительского рынка. Тем более, что продолжается отток трудовых ресурсов из Украины. Плюс в Украине отсутствует фискальная политика, стимулирующая развитие предпринимательства. Налог на выведенный капитал мог бы стать мощным инструментом для развития среднего бизнеса и инвестиций в предпринимательство, но законодатели, к сожалению, отодвинули этот вопрос в долгий ящик.

Подробнее
Новації у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій

Новації у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій

27.12.2019

У Київському управлінні Головного управління ДПС у Харківській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з начальником управління Вікторією Грушевою на тему «Новації у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій». Відповіді на цікаві питання пропонуємо вашій увазі   Які види реєстраторів розрахункових операцій можна застосовувати у 2020 році та в подальшому? Відповідь. У 2020 році…

Подробнее

Последние записи блога

Новий простір для сміливих ідей: «Хаб стійкого бізнесу» стартував у Харкові

Новини України

27 июня 2025

Новий простір для сміливих ідей: «Хаб стійкого бізнесу» стартував у Харкові

ВІДКРИВАЄМО «ХАБ СТІЙКОГО БІЗНЕСУ»: ПРОГРАМА ПОДІЇ

Новини України

25 июня 2025

ВІДКРИВАЄМО «ХАБ СТІЙКОГО БІЗНЕСУ»: ПРОГРАМА ПОДІЇ

ЗУСТРІЧ ВИПУСКНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ 2023–2025 рр.

Новини Харкова

25 июня 2025

ЗУСТРІЧ ВИПУСКНИКІВ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ 2023–2025 рр.

Ошибка!