Новини України
16 апреля 2025
Доолучайтесь до програми BOOST: Green Futures Challenge (“Зелене Майбутнє”)
МАЙСТЕР-КЛАС «БУСТЕРИ ЕФЕКТИВНОСТІ: УПРАВЛІНСЬКІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ»
02.03.2024
13 березня запрошуємо вас на майстер-клас «Бустери ефективності: управлінські інструменти для підприємців». Формат цієї зустрічі – є комбінацією презентації, тренінгу та демонстрації актуальних інструментів управління компаніями, які довели свою ефективність як у великих корпораціях, так і в менших підприємствах. Будемо розбиратись, в чому полягають секрети ефективності успішних компаній, і як саме ми можемо нині застосувати ці знання та технології для мінімізації втрат. Ми дістанемо максимум практики і користі для наших, українських мікро- малих та середніх підприємств, з легендарної системи Кайдзен; запозичимо кращі методики у колег з IT-сектору, ефективно застосовуються в різноманітних бізнес-сферах та навіть у впорядковуванні домашніх справ. Крім того, ми розробимо комплект інструментів для покращення особистої продуктивності керівників.
ПодробнееМАЙСТЕР-КЛАС ВІД МАКСА БУРЦЕВА «РОЗВІДКА БОЄМ, або як дослідити ринок та не загубитися в даних»
29.02.2024
Запрошуємо п’ятницю 8 березня провести з користю та цікавістю. Проводимо майстер-клас «РОЗВІДКА БОЄМ, або як дослідити ринок та не загубитися в даних». Ділиться знаннями та досвідом – Макс Бурцев. Аналіз ринку — це не тільки джерело інформації; це маяк, який допомагає бізнесу уникати скель та пливти вперед.
ПодробнееТРЕНІНГ «ПЕРЕГОВОРИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ»
21.02.2024
24 лютого запрошуємо на відкритий тренінг «Переговори як інструмент вирішення конфліктів. Переговорні поєдинки. У розвинутому та динамічному середовищі потрібні чіткі знання та спроможність використання переговірних та дипломатичних навичок. Також необхідно бути гнучким, психологічно освіченим та обізнаним у різноманітних життєвих та бізнес ситуаціях.
ПодробнееБІЗНЕС-СНІДАНОК «ЯК ВИВЕСТИ ТОВАРИ ТА ПОСЛУГИ НА ЗОВНІШНІ РИНКИ. ФРАНЦІЯ»
20.02.2024
Запрошуємо 23 лютого на зустріч “Як вивести товари та послуги на зовнішні ринки?” у формі бізнес-сніданку. Наш спікер поділиться досвідом, як правильно виводити продукцію компанії на зовнішні ринки, а саме Франції. З чого почати і на що слід звертати увагу насамперед, як побудувати міцний міжнародний бренд, як правильно управляти фінансами компанії, рекламною та маркетинговою активністю при продажі продукції за кордон та багато іншого. Наприкінці спікер відповість на всі питання, що вас цікавлять.
ПодробнееОшибка!