До послуг платників ПДВ — новий електронний сервіс

Статті

18 июля 2017

До послуг платників ПДВ — новий електронний сервіс

З метою надання допомоги платникам податків при виконанні ними вимог п.16 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (із змінами і доповненнями) ДФС запроваджує новий електронний сервіс «Обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами». Про це інформує Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) у розділі електронного сервісу «Електронна звітність». Вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів:

  1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міністерства доходів і зборів від 29.11.2013 №729).
  2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.
  3. Електронний документ надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку SOAP.
  4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ.

Інструкція з використання програмного забезпечення розміщена на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням                 http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html ДФС звернула увагу платників податків, що з 16.06.2017: — підписання електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису: Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792906.cer (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html); — зашифрування електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування: Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792907.cer (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html).                                                                                                            

  • Другие Статті

    Тендер на закупівлю теплових завіс

    Статті

    16 апреля 2025

    Тендер на закупівлю теплових завіс

    Доолучайтесь до програми BOOST: Green Futures Challenge (“Зелене Майбутнє”)

    Статті

    16 апреля 2025

    Доолучайтесь до програми BOOST: Green Futures Challenge (“Зелене Майбутнє”)

    Тендер на закупівлю обладнання для зонування

    Статті

    11 апреля 2025

    Тендер на закупівлю обладнання для зонування

    Последние записи блога

    Тендер на закупівлю теплових завіс

    Новини України

    16 апреля 2025

    Тендер на закупівлю теплових завіс

    Доолучайтесь до програми BOOST: Green Futures Challenge (“Зелене Майбутнє”)

    Новини України

    16 апреля 2025

    Доолучайтесь до програми BOOST: Green Futures Challenge (“Зелене Майбутнє”)

    Тендер на закупівлю обладнання для зонування

    Новини Харкова

    11 апреля 2025

    Тендер на закупівлю обладнання для зонування

    Ошибка!