До послуг платників ПДВ — новий електронний сервіс

Статті

18 июля 2017

До послуг платників ПДВ — новий електронний сервіс

З метою надання допомоги платникам податків при виконанні ними вимог п.16 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №569 «Деякі питання електронного адміністрування податку на додану вартість» (із змінами і доповненнями) ДФС запроваджує новий електронний сервіс «Обмін розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами». Про це інформує Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua) у розділі електронного сервісу «Електронна звітність». Вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів:

  1. Формат документу повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міністерства доходів і зборів від 29.11.2013 №729).
  2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.
  3. Електронний документ надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку SOAP.
  4. Для криптографічних перетворень використовуються сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовуються для підписання і шифрування електронних документів, що подаються до ДФСУ.

Інструкція з використання програмного забезпечення розміщена на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням                 http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html ДФС звернула увагу платників податків, що з 16.06.2017: — підписання електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису: Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792906.cer (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html); — зашифрування електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюється окремим сертифікатом, призначеним для шифрування: Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792907.cer (http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/aktualni-novovvedennya/201249.html).                                                                                                            

  • Другие Статті

    Тендер з пошуку підрядника на постачання комп’ютерного обладнання

    Статті

    16 мая 2025

    Тендер з пошуку підрядника на постачання комп’ютерного обладнання

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    Статті

    8 мая 2025

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    ВОРКШОП В ХАРКОВІ: як бізнес-освіта може допомогти вистояти і розвиватися в нинішніх умовах

    Статті

    7 мая 2025

    ВОРКШОП В ХАРКОВІ: як бізнес-освіта може допомогти вистояти і розвиватися в нинішніх умовах

    Последние записи блога

    Тендер з пошуку підрядника на постачання комп’ютерного обладнання

    Новини Харкова

    16 мая 2025

    Тендер з пошуку підрядника на постачання комп’ютерного обладнання

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    Новини України

    8 мая 2025

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    ВОРКШОП В ХАРКОВІ: як бізнес-освіта може допомогти вистояти і розвиватися в нинішніх умовах

    Новини України

    7 мая 2025

    ВОРКШОП В ХАРКОВІ: як бізнес-освіта може допомогти вистояти і розвиватися в нинішніх умовах

    Ошибка!