Новини Асоціації
17 марта 2025
ПРЕЗЕНТАЦІЯ УСПІШНИХ КЕЙСІВ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО БІЗНЕСУ В ЕСТОНІЇ
Статті
5 декабря 2016
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» кожен громадянин має право направляти до органів фіскальної служби як індивідуальні, так і колективні письмові звернення. Звертаємо увагу, що звернення повинно містити: — прізвище, ім’я, по батькові; — адресу громадянина; — контактний телефон; — суть порушеного питання (зауваження, пропозиції, заяви, скарги, прохання або вимоги); — підпис заявника (заявників) із зазначенням дати; — надруковано або написано від руки розбірливо й чітко. Звернення розглядаються та вирішуються в місячний термін від дня їх надходження, а ті, що не потребують додаткового вчення, – не пізніше 15 днів від дня їх отримання. В цілому термін розгляду звернень не може перевищувати 45 днів. Для кожного виду звернень установлено особливий порядок розгляду й форми реагування. Відповідь за результатами розгляду звернень в обов’язковому порядку дає той орган, який отримав звернення та до компетенції якого входить вирішення порушених питань, такий орган повинен: об’єктивно та своєчасно розглянути звернення; перевірити викладені факти; прийняти рішення згідно чинного законодавства та повідомити громадян про наслідки розгляду. Звертаємо увагу, що звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором є анонімним і розгляду не підлягає. Право на звернення — є одним із засобів захисту прав та законних інтересів громадян, яке закріплено основним Законом держави – Конституцією України та Законом України №393 від 02.10.1996 року «Про звернення громадян».
Статті
17 марта 2025
ПРЕЗЕНТАЦІЯ УСПІШНИХ КЕЙСІВ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО БІЗНЕСУ В ЕСТОНІЇ
Статті
12 марта 2025
Аналітична колонка Олександра Чумака «1,6 млрд євро для українського бізнесу: нові можливості від ЄС»
Статті
11 марта 2025
ВІДКРИТИЙ ТЕНДЕР НА ПОСТАЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ОБЛАДНАННЯ
Ошибка!