Нові сервіси в Електронному кабінеті при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Статті

21 сентября 2018

Нові сервіси в Електронному кабінеті при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Платники податку на додану вартість мають змогу скористатися новими сервісами в Е-кабінеті під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. Зокрема: -в Електронному кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних відображені однотипні операції. Однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; — для уникнення помилок при складанні розрахунків коригування до податкової накладної платники можуть скоритися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників. Доступ до інформації надано в приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку податкової накладної відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї розрахунків коригування; — можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді; — платники мають змогу скористатися Реєстром ПН/РК, реєстрація яких зупинена. Він розміщений у відкритій частині Електронного кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в он-лайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів. Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК». Всі ці сервіси є допомогою для бізнесу під час процесу реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, які скорочують час на пошук необхідної інформації та допомагають уникнути помилок при складанні розрахунків коригування.                                                                                                             

  • Другие Статті

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    Статті

    8 мая 2025

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    Оголошення про закупівлю комплекту меблів

    Статті

    6 мая 2025

    Оголошення про закупівлю комплекту меблів

    Провели конференцію «Відновлення та Стійкість: Підтримка постраждалих підприємств в умовах війни»

    Статті

    29 апреля 2025

    Провели конференцію «Відновлення та Стійкість: Підтримка постраждалих підприємств в умовах війни»

    Последние записи блога

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    Новини України

    8 мая 2025

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    Оголошення про закупівлю комплекту меблів

    Новини Харкова

    6 мая 2025

    Оголошення про закупівлю комплекту меблів

    Провели конференцію «Відновлення та Стійкість: Підтримка постраждалих підприємств в умовах війни»

    Новини Асоціації

    29 апреля 2025

    Провели конференцію «Відновлення та Стійкість: Підтримка постраждалих підприємств в умовах війни»

    Ошибка!