Нові сервіси в Електронному кабінеті при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Статті

27 сентября 2018

Нові сервіси в Електронному кабінеті при реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування

Платники податку на додану вартість мають змогу скористатися новими сервісами в Е-кабінеті під час реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування. Зокрема: -в Електронному кабінеті є можливість подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо вони складені на одного отримувача за одним і тим самим договором або якщо в таких податкових накладних відображені однотипні операції. Однотипними операціями є операції з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; — для уникнення помилок при складанні розрахунків коригування до податкової накладної платники можуть скоритися сервісом, який дозволяє переглянути повну інформацію щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників. Доступ до інформації надано в приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету у розділі «ЄРПН». За заданими параметрами пошуку податкової накладної відображається остаточний розрахунок з урахуванням всіх наступних зареєстрованих до неї розрахунків коригування; — можна здійснити перегляд розрахункових показників навантаження та суми ПДВ, зазначені платником податку в податкових накладних/розрахунках коригування, зареєстрованих у Реєстрі у звітному (податковому) періоді; — платники мають змогу скористатися Реєстром ПН/РК, реєстрація яких зупинена. Він розміщений у відкритій частині Електронного кабінету. За допомогою цього сервісу платники мають можливість в он-лайн режимі переглядати інформацію щодо розгляду та статусу зупинених документів. Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за такими фільтрами: «Індивідуальний податковий номер», «Номер ПН/РК», «Дата складання ПН/РК». Всі ці сервіси є допомогою для бізнесу під час процесу реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування, які скорочують час на пошук необхідної інформації та допомагають уникнути помилок при складанні розрахунків коригування.

  • Другие Статті

    Тендер з пошуку підрядника на постачання комп’ютерного обладнання

    Статті

    16 мая 2025

    Тендер з пошуку підрядника на постачання комп’ютерного обладнання

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    Статті

    8 мая 2025

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    ВОРКШОП В ХАРКОВІ: як бізнес-освіта може допомогти вистояти і розвиватися в нинішніх умовах

    Статті

    7 мая 2025

    ВОРКШОП В ХАРКОВІ: як бізнес-освіта може допомогти вистояти і розвиватися в нинішніх умовах

    Последние записи блога

    Тендер з пошуку підрядника на постачання комп’ютерного обладнання

    Діяльність

    16 мая 2025

    Тендер з пошуку підрядника на постачання комп’ютерного обладнання

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    Новини Харкова

    8 мая 2025

    Пошук підрядника з постачання офісного обладнання

    ВОРКШОП В ХАРКОВІ: як бізнес-освіта може допомогти вистояти і розвиватися в нинішніх умовах

    Новини України

    7 мая 2025

    ВОРКШОП В ХАРКОВІ: як бізнес-освіта може допомогти вистояти і розвиватися в нинішніх умовах

    Ошибка!