Новини Харкова
2 ноября 2026
Ваш бізнес змінився через війну. А чи встигли змінитися ваші бізнес-процеси?
Статті
12 февраля 2018
Відповідно до Закону «Про Державний бюджет України на 2018 рік» встановлено розмір мінімальної зарплати з 1 січня — 3723,0 грн. З цього часу роботодавці зобов’язані щомісяця нараховувати працівнику за повний відпрацьований місяць заробітну плату не менше 3723 гривень. Якщо ж заробітна плата працівника, який виконав місячну норму праці, є нижчою за законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати, то їм необхідно провести доплату до рівня мінімальної, яка виплачується щомісячно одночасно з виплатою заробітної плати. Відповідно до частини 2 статті 3-1 Закону України «Про оплату праці», при обчисленні розміру заробітної плати працівника для забезпечення її мінімального розміру не враховуються доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я, за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат. За недодержання мінімальних гарантій в оплаті праці передбачено застосування щодо суб’єкта господарювання штрафної санкції у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати за кожного працівника щодо якого вчинено порушення.
Статті
2 ноября 2026
Ваш бізнес змінився через війну. А чи встигли змінитися ваші бізнес-процеси?
Статті
20 октября 2026
Запрошуємо на інтерактивну онлайн-бізнес-гру РОЗБУДИ СВІЙ ДИРЕКТ!
Статті
11 октября 2026
ВІД БІЗНЕС-ПРОБЛЕМИ ДО КОНКРЕТНОГО РІШЕННЯ: індивідуальні консультації від експертів АПР
Ошибка!