Новини Харкова
2 ноября 2026
Ваш бізнес змінився через війну. А чи встигли змінитися ваші бізнес-процеси?
Статті
7 февраля 2019
Єдиний соціальний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі ЄСВ) – це консолідований страховий внесок в Україні, збір якого здійснюється в системі загальнообов’язкового державного страхування в обов’язковому порядку та на регулярній основі. Звертаємо увагу, що з 1 січня 2019 року зріс розмір мінімальної зарплати (4173 грн), а отже змінюється мінімальна та максимальна сума ЄСВ. Мінімальний страховий платіж з ЄВ у 2019 році становить 918,06 грн (4173х 22%). З 2018 року максимальна база нарахування ЄВ дорівнює 15 розмірам мінімальної зарплати, з 1 січня 2019 р. – це 62 595 грн. Тож максимальний страховий внесок у 2019 році становить 13 770,90 грн.
Статті
2 ноября 2026
Ваш бізнес змінився через війну. А чи встигли змінитися ваші бізнес-процеси?
Статті
20 октября 2026
Запрошуємо на інтерактивну онлайн-бізнес-гру РОЗБУДИ СВІЙ ДИРЕКТ!
Статті
11 октября 2026
ВІД БІЗНЕС-ПРОБЛЕМИ ДО КОНКРЕТНОГО РІШЕННЯ: індивідуальні консультації від експертів АПР
Ошибка!