Чи є можливим розвиток бізнесу в період кризи? Наш досвід говорить, що це можливо і реально. Але для цього потрібно, перш за все, сформувати вектор руху і дієву стратегію. Розробка єдиної вертикалі стратегій – бізнес, маркетингової, брендінгової, рекламної – за допомоги інструментів стратегічного планування є завданням стратегічної сесії в форматі 2-денного воркшопа.
ДЛЯ КОГО цей воркшоп буде ефективним, результативним і
по-справжньому корисним для власників та керівників діючих бізнесів Харківщини, які також мають найманих працівників. Учасники мають бути готовими спочатку інвестувати свій час і на 2 дні повністю зануритись в активну роботу над конкретними проблемами та задачами своїх компаній. А після цього – інвестувати ресурси в реалізацію напрацьованих стратегій і втілення необхідних змін.
АВТОР і ведучий воркшопу – Дмитро Грицький, бренд-стратег, консультант, власник брендингової агенції Boomerang, ментор проекту Erudito, ментор міжнародної спільноти підприємців Board. Дмитро має 20-річний досвід підприємництва, ведення та супроводу бізнесів.
КОЛИ: 22-23 березня 2024 року (п’ятниця та субота), початок о 10:00. Робота в аудиторії триватиме 2 дні по 6 годин.
Протягом 2-х днів учасники воркшопу опрацюють 6 інструментів стратегічного планування.
Конструктор профілю клієнта (мапа емпатії) – дозволяє створити найкращу ціннісну пропозицію для клієнта. Базується на сегментуванні споживачів з урахуванням клієнтських психотипів, що визначають мотивацію до покупки. Мета – з’ясувати думку споживача і зіставити з нею реалізованість бізнес — моделі.
Customer Journey Map – картування шляху клієнта. Цей інструмент є необхідним для розуміння численних спільних позицій, що зустрічаються на кожному етапі клієнтського шляху до продукту чи послуги. Кожна така точка дотику клієнта може як зміцнити, так і послабити його зв’язок із брендом.
Бренд код – стиль управління, позиціонування, продукт, місія, цінності, бачення. Визначає ключові положення: що втілює компанія та куди прагне. Це корпоративна ДНК, що використовується для управління кожним аспектом бізнесу і є дуже важливою для зростання компанії, а також побудови KPI та мотивації всередині команди.
Elevator pitch – універсальний короткий базовий текст для представлення бренду/продукту.
Канва бізнес-моделі – дає моментальну картину сьогоднішнього становища компанії та можливі напрямки розвитку на майбутнє. Дозволяє швидко аналізувати ідеї, оцінювати можливості та виключати неперспективні напрямки. Структурні блоки БМ відображають логіку дій компанії, спрямовану на отримання прибутку.
Стратегічний ромб – передає основні ідеї стратегії та етапність її досягнення.
Організатор події – Асоціація приватних роботодавців за підтримки Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України»
З міркувань безпеки інформація про місце і всі умови проведення майстер-класу буде надана кожному учаснику та учасниці індивідуально, після проходження ними попередньої реєстрації.
Після 15:00 20 березня реєстрацію на захід буде закрито.
Враховуючи програму заходу та обмежену кількість місць, організатори залишають за собою право відмовити в участі у цій події та припинити прийом заявок від учасників раніше оголошеного дедлайну – це необхідно для забезпечення максимальної ефективності роботи на майстер-класі.
Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.