Новини Харкова
2 ноября 2026
Ваш бізнес змінився через війну. А чи встигли змінитися ваші бізнес-процеси?
Статті
7 февраля 2018
З 1 січня 2018 року максимальна величина бази нарахування єдиного внеску визначається як максимальна сума доходу застрахованої особи на місяць, що дорівнює п’ятнадцяти розмірам мінімальної заробітної плати, встановленої законом, на яку нараховується єдиний внесок. Законом України «Про державний бюджет на 2018 рік» від 07.12.2017 року № 2246 V-ІІІ, з 1 січня 2018 року мінімальна заробітна плата встановлена у розмірі 3723 гривні. Отже у 2018 році максимальна величина бази нарахування ЄСВ (максимальна сума заробітної плати, з якої сплачується єдиний внесок) складає 55 845 грн. Зазначена норма передбачена п. 22 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 №2148-VIII, яким внесено зміни до ст. 1 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464-V. і
Статті
2 ноября 2026
Ваш бізнес змінився через війну. А чи встигли змінитися ваші бізнес-процеси?
Статті
20 октября 2026
Запрошуємо на інтерактивну онлайн-бізнес-гру РОЗБУДИ СВІЙ ДИРЕКТ!
Статті
11 октября 2026
ВІД БІЗНЕС-ПРОБЛЕМИ ДО КОНКРЕТНОГО РІШЕННЯ: індивідуальні консультації від експертів АПР
Ошибка!