Новини України
27 июня 2025
Новий простір для сміливих ідей: «Хаб стійкого бізнесу» стартував у Харкові
Фізичні особи мають право подавати в електронному вигляді заяви за ф. № 1ДР та ф. № 5ДР через ...
10.06.2019
Фізичні особи мають право, використовуючи електронний цифровий підпис, подавати в електронному вигляді облікову картку фізичної особи – платника податків за ф. № 1ДР та заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за ф. № 5ДР через меню «ЕК для громадян/Облікова картка фізичної особи – платника податків. Форма 1ДР/Заява про внесення…
ПодробнееСемінар «Як впровадити міжнародну систему НАССР задля безпеки та якості харчових продуктів?»
09.06.2019
19 червня Харківська обласна громадська організація «Асоціація приватних роботодавців» запрошує Вас взяти участь у семінарі «Як впровадити міжнародну систему НАССР задля безпеки та якості харчових продуктів?». Захід проходитиме у м. Харків за фінансової підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження», а також за підтримки Департаменту агропромислового розвитку ХОДА та Департаменту економіки та міжнародних відносин ХОДА.…
ПодробнееРеєстр РРО оновлено
07.06.2019
Державна фіскальна служба України наказом від 15 травня 2019 року №392 затвердила новий Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій. Реєстр налічує 179 моделей РРО. У додатку до вказаного наказу маємо також й Перелік виключених РРО в 2016-2018 роках, експлуатація яких не дозволяється. Відповідно попередній перелік, який затверджений наказом ДФС від 26.03.2019 р. №247, втратив чинність.
ПодробнееЕлектронний сервіс «ЗІР» допоможе розібратися у податковому законодавстві
07.06.2019
Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР) сучасний та зручний електронний сервіс ДФС, що постійно систематизується для оптимального сприйняття та актуалізується відповідно до потреб платників. Інформаційне наповнення ЗІР здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру (щорічно понад 1 млн. звернень) та з метою мінімізації витрат часу…
ПодробнееОшибка!